Repositorio Digital - Sistema de Bibliotecas Universidad del Bio-Bio (SIBUBB) >
PUBLICACIONES DIGITALES >
MEMORIAS: Proyectos de Título de Pregrado >
Facultad de Educación y Humanidades >
Pedagogía en Inglés >
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://repobib.ubiobio.cl/jspui/handle/123456789/1839
|
Título : | Activities for the acquisition of English as a foreign language consistent with different learning styles |
Autor : | Vidal Hurtado, Jorge H. Arias Opazo, Karel Moraga Díaz, Carolina Neira Reyes, Cecilia Villegas Flores, Marta Universidad del Bío-Bío. Escuela de Pedagogía en Inglés y Traducción Inglés-Español (Chile) |
Palabras clave : | INGLES-ENSEÑANZA-METODOLOGIA ESTUDIANTES DE PEDAGOGIA EN INGLES-INVESTIGACIONES UNIVERSIDAD DEL BIO-BIO. ESCUELA DE PEDAGOGIA EN INGLES (CHILE)-INVESTIGACIONES APRENDIZAJE-METODOLOGIA SKILLS CONSISTENCY PREDOMINANCE LEARNING STYLES TEACHING AND LEARNING ACTIVITIES |
Fecha de publicación : | 2009 |
Resumen : | The present research is a non-experimental descriptive one which aims to
determine the different learning styles of students of the Teaching English
Programme at Bío-Bío University in order to select, adapt and create activities
according to the learning styles. For fulfilling this purpose, a questionnaire to
identify learning styles was applied to the subjects of the investigation and the
results were tabulated to determine the students’ predominance. These
demonstrated that most students have a mixture of learning styles. Accordingly,
activities for developing the four skills in the learning of a second language were
created. |
Descripción : | Memoria (Profesor de Educación Media en Inglés y Traductor Inglés Español) -- Universidad del Bío-Bío. Chillán, 2009. |
URI : | http://repobib.ubiobio.cl/jspui/handle/123456789/1839 |
Aparece en las colecciones: | Pedagogía en Inglés
|
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.
|