(Institución) Sobre el software DSpace
 

Repositorio Digital - Sistema de Bibliotecas Universidad del Bio-Bio (SIBUBB) >
PUBLICACIONES DIGITALES >
MEMORIAS: Proyectos de Título de Pregrado >
Facultad de Educación y Humanidades >
Pedagogía en Inglés >

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repobib.ubiobio.cl/jspui/handle/123456789/1839

Título : Activities for the acquisition of English as a foreign language consistent with different learning styles
Autor : Vidal Hurtado, Jorge H.
Arias Opazo, Karel
Moraga Díaz, Carolina
Neira Reyes, Cecilia
Villegas Flores, Marta
Universidad del Bío-Bío. Escuela de Pedagogía en Inglés y Traducción Inglés-Español (Chile)
Palabras clave : INGLES-ENSEÑANZA-METODOLOGIA
ESTUDIANTES DE PEDAGOGIA EN INGLES-INVESTIGACIONES
UNIVERSIDAD DEL BIO-BIO. ESCUELA DE PEDAGOGIA EN INGLES (CHILE)-INVESTIGACIONES
APRENDIZAJE-METODOLOGIA
SKILLS
CONSISTENCY
PREDOMINANCE
LEARNING STYLES
TEACHING AND LEARNING ACTIVITIES
Fecha de publicación : 2009
Resumen : The present research is a non-experimental descriptive one which aims to determine the different learning styles of students of the Teaching English Programme at Bío-Bío University in order to select, adapt and create activities according to the learning styles. For fulfilling this purpose, a questionnaire to identify learning styles was applied to the subjects of the investigation and the results were tabulated to determine the students’ predominance. These demonstrated that most students have a mixture of learning styles. Accordingly, activities for developing the four skills in the learning of a second language were created.
Descripción : Memoria (Profesor de Educación Media en Inglés y Traductor Inglés Español) -- Universidad del Bío-Bío. Chillán, 2009.
URI : http://repobib.ubiobio.cl/jspui/handle/123456789/1839
Aparece en las colecciones: Pedagogía en Inglés

Ficheros en este ítem:

Fichero Descripción Tamaño Formato
Arias_Opazo_Karel.pdf1,01 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
View Statistics

Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2008 MIT and Hewlett-Packard - Comentarios